Rubrikoje „TAU misija“ talpinami straipsniai, analizuojantys TAU paskirtį ir vaidmenį, atsižvelgiant į vyresnio amžiaus žmogaus situaciją socialinių, psichologinių, ekonominių, technologinių pokyčių erdvėje, raštingumo sampratos kaitą, jos sąlygojamas įtampas tarp kartų bei aktualizuojant neformalaus ugdymo ir tęstinio mokymosi principų įgyvendinimą.
Diskutuosime apie švietimo paslaugų senėjančiam žmogui plėtotę, žmogaus aktyvumą ir socialinį dalyvavimą, palaikančios mokymosi aplinkos kūrimo būdų taikymą.
Aptarsime senėjančio žmogaus galimybių ir aktyvumo išsaugojimo, jo gyvenimo kokybės gerinimo, komunikacinio neraštingumo mažinimo, mokymosi visą gyvenimą svarbą ir kitus aktualius TAU veiklos aspektus bei mėginsime rasti atsakymus, ar TAU organizuojami užsiėmimai padeda spręsti šiuos tikslus.
Rubrikoje skelbsime mokslinius straipsnius, įžvalgas, sociologinių tyrimų duomenis, atskleidžiančius TAU veiklos problemas, TAU vaidmens reikšmingumą neformalaus vyresniųjų suaugusiųjų ugdymo ir švietimo srityje, valstybinių ir nevyriausybinių organizacijų bendradarbiavimo reikšmingumą, plėtojant TAU veiklą.